Coronavirus update 23 juni 2021.

Nav de laatste beslissingen van het overlegcomité zullen al vanaf 27/06 versoepelingen naar de sport optreden. Eindelijk goed nieuws dus! Deze zullen dus al van toepassing kunnen zijn bij onze wedstrijd op 27/06. Maar wat houdt dit in? Aangezien deze beslissingen pas last minute genomen/gecommuniceerd zijn, gaat er voor onze AC wedstrijd qua wedstrijdorganisatie niets veranderen en zal de wedstrijd doorgaan zoals eerder gecommuniceerd. Wijzigen aan dit format is organisatorisch jammer genoeg niet meer haalbaar.

Naar publiek toe kunnen we echter wel versoepelen: er zijn outdoor tot 2500 toeschouwers mogelijk, dus op onze wedstrijd zullen geen beperkingen meer op bezoekers van toepassing zijn. Iedereen is dus welkom qua toeschouwer!

Wel is het nog steeds verplicht om een mondmasker te dragen + minstens 1,5m afstand te houden tot anderen en minstens de handen te ontsmetten bij binnenkomst op de piste.

Ook kunnen we vanaf de training op woensdag 30/06 opnieuw toeschouwers op onze piste toelaten! Gelieve ook hier de resterende maatregelen toe te passen!

Nog goed nieuws, vanaf deze woensdag zal onze kantine ook terug opengaan cfr de geldende maatregelen voor de horeca.

Men zegge het voort!