Coronavirus update 20 september 2020 – Heropstart kantine.

Vanaf woensdag 23 september 2020 zijn ouders terug welkom rond de piste in Tessenderlo.

Om het coronaproof te houden dienen zij wel verplicht een mondmasker te dragen en ten allen tijde 1,5m afstand te houden! Ook dienen de handen ontsmet te worden bij het binnen komen.

Ook onze clubkantine zal vanaf dan terug openen tijdens de trainingen op woensdag en vrijdag tussen 18u en 20u.

Ook hier gelden enkele corona-regels:

• Iedereen draagt een mondmasker tot men aan een tafel zit.
  • Er mogen max. 10 personen aan een tafel zitten.
  • Men dient zichzelf te registreren door naam en telefoonnummer op te geven.
  • De handen dienen ontsmet te worden bij het binnen komen.
  • Consumeren is verplicht zittend.

Onze kleedkamers dienen noodgedwongen nog steeds gesloten te blijven. Er dient namelijk gedoucht te worden per trainingsbubbel en tussen elke bubbel dient de kleedkamer grondig ontsmet te worden. Dat is door de vele trainingsbubbels in onze club praktisch niet realiseerbaar. Tot nader order dient men dus thuis te douchen!