Looise jeugd op het provinciaal kampioenschap veldlopen.

Meer dan 100 jeugdatleten !! van onze club deden op 12 januari mee aan het provinciaal kampioenschap veldlopen. Dit vond dit jaar plaats in het sportpark van Tessenderlo naast onze piste.

Regen en wind werden door onze kleinste atleten getrotseerd. Er werden vele ereplaatsen behaald. Acht Looise veldlopers mochten op het podium een medaille in ontvangst nemen.
Er was GOUD voor Lise (ben), Dora (min), Ferde (pup) en Wannes (min). Daarnaast was er ZILVER voor Laure (min) en BRONS voor Lisa (min), Kyra (min) en Lennert (ben).

Aan alle ouders een hele dikke dank je wel om met jullie kinderen naar de wedstrijd te komen. Zonder jullie kunnen zij niet deelnemen.
Aan alle atleten een hele dikke proficiat voor je deelname. De trainers zijn terecht fier op jullie.
Aan alle andere supporters een hele dikke mercie om mee te komen.

Het was een succes !