3de CRONOS ACHLympics.

Zaterdag 23 september namen de leden van het Looise G-Team deel aan de meeting in Herentals.
Bart moest starten met het verspringen. Hij eindigde in een sterk deelnemersveld op de 8ste plaats.
Bij de recreanten ging Steve aan de haal met de overwinning voor Nick. Adam behaalde een knappe 12de plaats.
Bij het verspringen voor recreanten kregen we dezelfde uitslag, 1ste plaats Steve – 2de plaats Nick.
In de stromende regen werd de 1500m afgewerkt. Drijfnat kwam Matthias als overwinnaar uit de bus. Katrijn kwam als 1ste over de meet bij de dames.
Anke won met ruim verschil het verspringen.
De 400m leverde bij de recreanten opnieuw een overwinning op voor Steve en een 2de plaats voor Nick. Adam legde beslag op de 10 plaats.
Bart moest tevreden zijn met een 9de plek in een sterk bezette wedstrijd. Hij bleef slecht 0,08″ boven zijn PR.
Bij het kogelstoten kwam Bart 5cm te kort op zijn PR te verbeteren?
Adam nam nog deel aan het hockeywerpen.

Onze atleten beleefden een fijne, sportieve namiddag.