Koekjesverkoop ten voordele van Looise AV.

Om onze club te steunen, organiseren we dit seizoen een koekjesverkoop. Een pakket met verschillende soorten koekjes van LU. De prijs van een LU-pakket is €8.

Bestellen kan via onderstaande strook. De bestelstrookjes mogen met gepast geld, liefst in een gesloten omslag, aan de trainers of bestuursleden bezorgd worden. Ook kan het bestelstrookje gemaild worden naar annick.convens@telenet.be (gelieve hier ook de naam van de trainer bij te vermelden). Het bedrag kan dan overgeschreven worden op volgend rekeningnummer BE72 0688 9568 7216. Graag bij de mededeling “LU + naam van de atleet” vermelden.

Uiterste datum van inleveren/bestellen is vrijdag 18 november 2022.  Daarna zal de bestelling met leveringen zo snel mogelijk gebeuren.

De club dankt jullie van harte voor jullie steun.

Link naar bestelformulier.