Interne Jeugdmeeting 20/06/21.

Beste atleten, beste ouders,

Na lang op onze honger te hebben moeten zitten, is het dan eindelijk zover:

Zoals de meesten onder jullie al vernomen hadden zal er op zondag 20/06 terug een eerste officiële jeugdmeeting (Pup/Min) plaatsvinden op onze piste te Tessenderlo.

Door de geldende maatregelen, is deze wedstrijd nog wel enkel beschikbaar voor atleten aangesloten bij Looise AV. Aangezien het een officiële wedstrijd zal zijn, zijn clubtruitjes en wedstrijdnummers uiteraard verplicht.

Vanaf morgen, 10/06, zullen de inschrijvingen op Atletiek.nu opengesteld worden tot en met 18/06 (middernacht).

Online inschrijven is verplicht, er zullen geen inschrijvingen meer mogelijk zijn na de 18e. Atleten mogen max 3 proeven kiezen om aan deel te nemen.

Noot: gelieve niet tot het laatste moment te wachten met inschrijven, want door het tijdschema dat we hebben uitgewerkt cfr Corona maatregelen, zullen de plaatsen voor vooral kampnummers nog wel gelimiteerd zijn.

Ook voor de sportliefhebber/supporter is er goed nieuws: per atleet zijn er 2 toeschouwers mogelijk tijdens de wedstrijd!

Let op: ook -12 jarigen worden hier in meegeteld!

Deze toeschouwers (indien +12 jaar) dienen wel ten allen tijden een mondmasker te dragen op het domein.

Hopelijk is dit het begin van een ‘normalere’ toekomst!

Mvg,

Bestuur Looise AV