PK jeugd te Lanaken.

Maar liefst 45 atleten van onze club trotseerden gisteren het warme weer om deel te nemen aan het PK voor de jeugd in Lanaken.Bij onze jongste atleten, de benjamins, behaalden Amélie (2x), Felien en Ferde GOUD ! Zilver was er voor Felien en Cas en brons voor Klaas, Lise en Cas.De pupillen waren talrijk aanwezig en presteerden allen op hun beste niveau. Dit is duidelijk te zien aan de vele persoonlijke records die zij behaalden. GOUD was er voor Yanina, Roel, Tiana, Maxim (2x), Matz en Nick. Ook voor het zilver hadden vele kandidaten : Wannes, Dora, BO (2x), Mathias (2x), Yanina, Ilona (2x) en Nick.Uiteindelijk was er ook nog brons voor Roel en Hélène.Bij de aanwezige miniemen van Looise waren vooral de meisjes die op het podium mochten. Marit behaalde een dubbel binnen en daarnaast hadden ook Marie en Benthe goud. Rana werd 2x tweede en ook Ferre kreeg de zilveren medaille. Britt, Benthe en Amberlie zorgen voor de rest van het totale pakket medailles en kregen de bronze medaille mee naar huis. Ook onze atleten die niet op het podium stonden zetten vele persoonlijke records neer. Ook aan hen een hele dikke proficiat ! Wie weet is het volgende keer aan jullie om op het podium te staan.Daarnaast ben ik er vast van overtuigd dat we in onze club nog meer atleten hebben die deze mooie prestaties kunnen neerzetten. Hopelijk zijn jullie er bij een volgende wedstrijd ook bij.
Ook een woordje van dank aan alle taxi’s en supports om met dit mooie zomerweer naar de andere uithoek van Limburg te rijden. Bedankt.De volledige uitslag kan je terugvinden op www.atla.be. Sfeerfoto’s kan je zien op deze website onder foto’s.

There is no gallery selected or the gallery was deleted.