NIEUWE ONDERAFDELING: BREBORUN.

Vanaf huidig seizoen is Looise AV een nieuwe onderafdeling rijker: Breborun!

Breborun is een lopersgroep onder leiding van coach Chris Cardinaels die dit seizoen allemaal gezamenlijk de overstap naar onze club maakten. Deelnemers aan de Limburgse veldlopen hebben hen ongetwijfeld al massaal zien verschijnen in hun nieuwe Looise-uitrusting!

Breborun traint afwisselend in Bree en op de Finse piste in Bocholt. Vandaar hun naam Bre-bo-run! Looise is fier dat atleten van zo diep in Limburg hun vertrouwen in onze club stellen en heten alle Breborunners dan ook van harte welkom bij Looise AV! Wij wensen hen veel succes en hopen dat de samenwerking aan ieders verwachtingen kan voldoen. De contactgegevens van Breborun kunnen jullie vinden onder de rubriek ‘Onderafdelingen’.

Tot onze spijt moeten wij ook melden dat onze Zonhovense onderafdeling Trecho vanaf dit seizoen gestopt is met haar activiteiten.