Sint- Martinuscup te Tessenderlo

Maar liefst 77 atleten van Looise AV vonden vandaag samen met hun ouders en/of grootouders de weg naar de atletiekpiste om deel te nemen aan de Sint-Martinuscup. Aangezien deze wedstrijd een meerkamp is, deden de meeste atleten mee aan alle proeven. Sommige atleten verkozen om slechts enkele proeven te doen. Opvallend was dat er meerdere atleten voor de eerste keer naar een wedstrijd kwamen. Dat maakt me heel erg blij ! Omdat er naast onze eigen atleten ook nog vele andere atleten aanwezig waren, was het niet mogelijk om het uurschema aan te houden. Bij de pupillen meisjes waren we zelfs verplicht om de groep in 2 op te splitsen. Er waren namelijk te weinig plaatjes om de geworpen afstanden te markeren. Er werd geworpen, gesprongen en gelopen en heel wat persoonlijke records werden hierdoor verbroken. Onze clubfotograaf Gert was aanwezig om heel wat van die prestaties op beeld vast te leggen. Je kan deze foto’s terugvinden op onze website in de fotogallerij. De volledige uitslag kan je in bijlage vinden.
Dank je wel atleten, het was een mooie atletiekdag !