Coronavirus Update 13 maart 2020.

Trainingen.

De Vlaamse Atletiekliga heeft beslist dat met onmiddellijke ingang het verboden is om ‘georganiseerde trainingen’ te laten doorgaan in de sportclubs.

Bijgevolg mag er dan ook niet meer op onze piste (en ook bij onze onderafdelingen – voor zover de beslissing daar nog niet genomen was) in groep getraind worden.

Wij hopen dat iedereen zich hieraan houdt: Het voornaamste is uiteraard dat we allemaal gezond blijven!

We houden jullie op de hoogte vanaf wanneer de georganiseerde trainingen terug zullen doorgaan.

Wedstrijden en activiteiten.

Vermits ook andere clubactiviteiten niet mogen doorgaan, zien wij ons uiteraard genoodzaakt om ook onze kampioenenviering van vrijdag 27 maart 2020 af te gelasten.

In de loop van volgende week gaan we beslissen of het hier om een uitstel of een definitieve afgelasting zal gaan.

Ook onze eerste meetings in april zullen NIET doorgaan. De volgende meetings worden bijgevolg afgelast:

• Jeugdmeeting (Golazo) van 8 april 2020.
  • Open meeting (AVEVE Tuincentrum Fagard) van 15 april 2020.